srijeda, 28. siječnja 2015.

Dobrodošli u tajanstveni svijet biljaka :)

Pozdrav prirodoslovci i oni koji bi to tek htjeli postati! naughty


Moje ime je Magdalena mah....stvorena sam davne 1989 ili me možda ona famozna roda izbacila, poklonila ili kaznila moje roditelje, iako bih ja rekla nagradila ovakvom legendom...no dobro nećemo sad biti toliko subjektivni rofl


Naime kako sam odrastala tako sam shvatila da zečevi ne donose jaja, djed Mraz ne ulazi kroz dimnjak, kao što djecu ne donose rode, nego nastaju na veoma poseban i specifičan način.....o kojem sad svi sve znaju pa ja neću ulaziti u dizertacije i kontemlapcije, ne brinite nono vratimo se mi mojim malim koracima, dostignućima... završila sam studij Agronomije ili ti po našem slavonskom Poljoprivredni u Osijeku. Oduvijek me privlačila priroda, biljke i svijet što me okružuje...ili se sve to izrodilo iz toga što mi cijeli život mažu očima o kojekakvim pričama, da se od mrkve bolje vidi.....iako sam padala na: '' Jesi ikad vidjela zeca s naočalama? E pa vidiš da smo u pravu''.....jela sam te mrkve više od bilo kojeg zeca, gledajući to možda sam ja krivac za izumiranje zečeva jer sam im sve mrkve pojela, ali i dalje nosim naočale s velikom dioptrijom.... i upravo vođena idejom o razotkrivanju istine o mrkvama i zečevima tako sam i završila na ovom studiju. nut


Međutim kako je put do zvijezda posut trnjem i kamenjem, ja sam nekako zapela u tom dijelu kamenja koji se u našoji lijepoj RH naziva nezaposlenost.

S obzirom da je takvih ''sretnika'' oko 300 000 znala sam da problem nije u meni nego u našem sustavu ''zadrži stare do smrti same, ne daj da mladi izađu iz tame'' Da vam sad ne pričam cijelu povijest svoga nastanka prebacujem se na pitanje koje me prati čitav život: kako to da si nezaposlena? A da studirala si Poljoprivredni, jasno nam je.....podrugivanje i osuđivanje jer taj fakultet je ipak prelagan rekli bi neki.....no dobro, svatko misli da je nama lako jelda....belj

.

Otvorila sam ovaj blog da svima pojasnim, približim taj tajanstveni svijet biljaka. Da skupa učimo i širimo horizonte, da krenemo od temelja naših korijena i izrastemo u velebni i stoljetni hrast. Učiš dok si mlad, bio mrav ili div! Željela bih ovim blogom sve vas začarati i odvesti u ovaj tajanstveni svijet, da naučite jezik cvijeća, da spoznate koliko su ratova vodile biljke, koliko osvajanja teritorija, širenja i putovanja čitavom kuglom Zemaljskom, da upoznate one najsitnije i najugroženije, do onih moćnih i velebnih. Da shvatite da su i oni živa bića, da obožavaju slušati Mozarta, da neke bujnije rastu ako im pustite Metallicu, da i one reagiraju na znakove pažnje, da se i one boje, da vas štite i da vas vole....možda ne govore našim jezikom, no zašto mi ne bi naučili taj njihov jezik....Zašto ne bi naučili njihovo značenje, njihovu upotrebu. Govore nam da smo svi stvoreni s razlogom, da imamo neku svrhu koju trebamo ispuniti....baš poput i biljaka, i one imaju svoj cilj koje ti možda ni ne primjećuješ ali i one su stvorene s razlogom, da pročišćavaju zrak, da skupljaju negativnu energiju zračenja, da ti pomognu kad si bolestan, da te obraduju kad si tužan, da povežu obitelj za blagdane...ta obična mala, ''nebitna'' biljka čini tvoj svijet ljepšim, dugotrajnijim, zdravijim, posebnijim...Voljela bih prikazati biljke u onakvom svjetlu kakvom ih ja vidim, u punom sjaju, ali ne na onaj dosadan i suhoparan način kao u školama....nego na neki novi, divlji, zanimljiviji....da u vama pokrene želju da ih bolje upoznate, zavolite....da i vi sasvim obični poput maslačka postanete predivni, puni želja koje treba samo puhnuti i poslati u nebo....



Da ne odužujem više jer kome se da toliko čitati za kraj ću reći još samo ovo....
'' Slušaj kako raste trava, slušaj kako pod stopama našim skrivena snaga u sjemenci spava!''



P.S Sve zamjerke, komentari, želje i ideje su dobro došle...skupa ćemo ih zalijevati da izrastu u nešto prekrasno! yes

2 komentara:

  1. Sviđa mi se zeko s naočalama! 8-)
    Predosjećam, bit će ovo jedan predivan blog! :*

    OdgovoriIzbriši